BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

20.6.10

SELAMAT HARI BAPA



Selamat Hari Bapa khasnya untuk ayah aku yang kini masih berada di Mekah dalam menjalankan tanggungjawab menunaikan umrah bersama ibu ku. I love you two very much.... Insyaallah, mungkin malam ni diaorang akan bertolak balik ke Malaysia dari Jeddah setelah lebih 10 hari berada di sana. Tidak lupa juga kepada kawan-kawan aku yang baru bergelar bapa ataupun yang sudah lama mendapat tile 'Bapa'....SELAMAT HARI BAPA aku ucapkan untuk korang semua. Semoga jadi bapa yang baik dan soleh dalam mendidik anak-anak. Juga buat guru-guru sekolah aku dari sekolah tadika hinggalah ke IPT yang bertitle 'Bapa', Selamat Hari Bapa untuk cikgu semua. SELAMAT HARI BAPA juga kuucapkan kepada semua guru silat dan guru kebatinan aku terutamanya dari PERGURUAN SENI SILAT HIDAYAH NUSANTARA, PERGURUAN SENI SILAT GAYONG MAARIFAT MALAYSIA, PUSAT PENGAJIAN ILMU DAYA KAROMAH TINGKAT SEPUH, dan PERGURUAN NARANSAKTI juga kepada rakan-rakan seperguruan yang dah pun bergelar 'Bapa'. Moga segala ilmu yang diajar dan yang telah kita belajar mendapat keredhaan Allah SWT. Gunakanlah segala ilmu tersebut ke jalan kebaikan dan diredhai Allah SWT...

0 comments: