BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

12.6.10

Bertemu kembali....

Alhamdulillah....setelah hampir 3 bulan menyepi tanpa apa-apa berita ataupun posting terbaru setelah bercuti panjang untuk menjaga anak, kini aku kembali menaip. Insyaallah...minggu depan dah start keje balik... Hari ni juga (12 JUN 2010) adalah hari lahir aku yang ke - 33. Masyaallah...dah semakin berumur walaupun susuk tubuh nampak macam masih muda. He,he... Hepi besday to ME! Yang paling bestnya ialah aku dapat hadiah besday dari isteri tersayang berupa jam tangan CASIO G-SHOCK LIMITED EDITION yang bernilai lebih kurang....ehem, ehem, tak yah sebutlah. nanti riak pulak....he,he.  Hari ni juga adalah hari kedua mak dan ayah aku berada di Tanah Suci untuk mengerjakan umrah. Dengar khabar mereka masih berada di kota Madinah untuk ziarah kat sana. Harapan aku moga mereka sentiasa sihat dan sentiasa diberikan kekuatan dan pertolongan oleh Allah SWT ketika mengerjakan umrah nanti. Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan mereka di sana..... Harap juga diaorang tak lupa mendoakan untuk anak-anak dan cucu-cucu kat Malaysia ni. 

Well, rasanya cukuplah dulu sekadar itu buat kali ni. Bukannya apa...bila dah lama tak menaip ni, idea pun kurang. Kering terus.... Nak kena warm up balik. Insyaallah....kita akan berjumpa lagi pada posting yang akan datang samada dari aku sendiri atau berita dari bloggers yang lain yang akan aku muatkan dalam blog ni untuk tatapan semua.

Inilah jam tangan CASIO G-SHOCK LIMITED EDITION yang isteri hadiahkan.

0 comments: