BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

8.12.08

Salam 'Äidil Adha

Hari ni merupakan Hari Raya Qurban ataupun 'Aidil Adha yang di sambut oleh umat Islam di seluruh dunia. Pada kesempatan yang ada, dengan nyawa masih lagi di badan aku mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut 'Aidil Adha terutamanya buat ahli keluarga tercinta terutamanya mak dan ayah, buat adikku Rafis yang masih lagi berjuang meredah lautan ilmu di Mesir, buat isteri tercinta serta adik-adik ku yang lain...tiada kata yang mampu ku lafazkan melainkan seribu kemaafan ku pinta andaikata ada salah dan silap samada dari segi perkataan mahupun perbuatan terhadap kalian semua. Halalkan apa yang berlaku antara kita....kemaafan dari kalian amatlah aku dambakan kerana tanpa kemaafan kalian, Syurga Allah itu ku rasakan amat jauh untuk ku capai.

Tidak lupa juga kepada pemimpin utama Jemaah Tarekat Naqsyabandiah Al-Khalidiyah seluruh dunia iaitu Syeikh Nazim Al-Haqqaani, Guru Mursyid yang dikasihi Tuan Guru Ahmad bin Hj. Ibrahim (pemimpin Jemaah Tarekat Naqsyabandiah Al-Khalidiyah, Jitra), rakan-rakan jemaah serta seluruh ahli kerohanian Jemaah Tarekat Naqsyabandiah Al-Khalidiyah di seluruh dunia....ana ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya 'Aidil Adha. Semoga amalan serta pengorbanan kita dalam jalan menuju redha Allah sentiasa berlandaskan syariat dan jalan kenabian serta para salafussoleh. Semoga ianya diterima dan diredhai Allah 'Azzawajalla.

aidiladha

0 comments: