BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

26.2.09

Exam dah lepas....

Awal pagi tadi, aku bertolak ke Dewan Sek Men Putra untuk menghadiri peperiksaan perkhidmatan awam yang akan bermula pada jam 9.30 pagi selama 1 jam. Ini adalah kali kedua aku ambik exam tersebut selepas gagal pada exam yang lalu. Sebabnya, aku tak tau pulak yang exam tu boleh rujuk pada buku. Jadi, exam yang baru lepas tadi tu memang konfem la aku bawa buku sekali. Harap-harap lulus lah kot kali ni...

Malam ni...lebih kurang jam 12 malam ayah, mak serta Fizah sekeluarga akan bertolak ke Shah Alam. Diaorang akan ke rumah Razif di Shah Alam... saja pegi jalan-jalan makan angin. Jadi, hanya tinggal aku dengan Maria je lah kat rumah untuk dua tiga hari ni. Mungkin hari Ahad ni bertolak balik kot...

0 comments: