BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

10.9.08

Semua dah ok...cuma

Alhamdulillah, line internet kat rumah dah ok. Motor aku pun dah siap dibaiki....upah baiki tak banyak, RM192.50. Habis duit buat belanja.... Tapi, walaupun dah siap dibaiki masih lagi ada masalah. Masa mula nak bergerak tu, asyik terlompat-lompat ja. Macam katak kejang otot kaki..... Leceh betoi. Aku suruh depa servis tadi, tapi depa bagitau suruh bawa balik dulu. Kalau nak tunggu, lambat pulak. Jadi, aku pun bawa baliklah dulu motor terlompat-lompat tu. Hmmm....malu betoi kat orang kalau nampak motor aku macam tu. Tambahan pulak masa kat traffic light, lagi teruk dia lompat. Nih yang tak sabar nak tukar motor baru nih.... dok cadang tu nak tukar ke Yamaha RXZ pulak. Tahan lasak sikit... Cuma, berapa yang aku boleh dapat kalau trade in motor ni pun tak tau lah. Nak kena pi tanya kedai motor esok...dah tak sabar nak tukar motor baru.

0 comments: