BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

23.7.08

Line internet masih belum ok...

Nukilan ku kali ni masih lagi berbumbungkan cybercafe kat taman kemajuan. Line internet kat rumah masih belum bersambung. Nak tunggu aku 'clearkan' semua bayaran tertunggak dululah tu. Dah la kalau nak minta penyambungan semula nak kena bayar pulak RM10. Tak sabar rasanya nak selesaikan bayaran bil internet yang tertunggak tu. Mujurlah esok dah dapat gaji...cuma, belum tentu cukup atau tidak nak bayar bil tersebut. Masih banyak lagi perkara dan hutang yang perlu aku selesaikan termasuk ansuran motor dan tv yang tinggal hanya 2 bulan saja lagi.

Kat pejabat tadi, aku sempat menatap blog Rafis. Ada di postkan gambar terbaru beliau ketika berkunjung ke Alexandria. Aku terus 'copy' dan printkan untuk tatapan keluarga kat rumah. Kalau tak disebabkan line internet dipotong sementara waktu, tak payah la aku susah-susah print. Cuma buka dan tunjuk jer.... Sekarang ni beliau sedang menunggu keputusan exam yang lepas. Kami sekeluarga amat berharap dan sentiasa berdoa agar beliau memperolehi kejayaan yang cemerlang tanpa perlu lagi mengulang pada tahun hadapan...insyaallah.


alahai....tak sabar nak settle bil internet. Seksa rasanya...
alahai....tak sabar nak settle bil internet. Seksa rasanya...

0 comments: