BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلاَّ لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَلَلدَّارُ الآخِرَةُ

خَيْرٌ لِّلَّذِينَ يَتَّقُونَ أَفَلاَ تَعْقِلُون

"Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka . Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?"

(Al-An'am:32)

8.7.08

Masalah makin bertambah

7 Julai 2008....hari malang bagi aku. Setelah bertimbun masalah yang aku hadapi masih belum selesai sepenuhnya, tiba pulak masalah baru. Motor aku kena saman pagi kelmarin ketika dipinjam oleh rakan sekerja untuk ke maybank. Sebab roadtax masih belum dibayar. Sebenarnya aku dah plan untuk membayar rodtax tersebut tatkala aku balik untuk makan tengahari. Tapi, dah memang malang nasib aku tak sempat nak bayar dah kena saman terlebih dahulu. Aaarggh....kenapa banyak sangat masalah dalam hidup aku. Aku dah bosan dengan semua masalah ni...semakin bertambah pulak tu. Sudah la yang sedia ada pun aku dah tak terdaya nak hadapi.

Tengahari ni roadtax motor tu siap. Aku akan serah pada kawan aku untuk dibawa ke JPJ membuat rayuan mudah-mudahan dipermudahkan oleh Allah SWT. Kesian dia...dah lah baru jer kerja dah kena naik mahkamah disebabkan aku tak bayar roadtax. Silap-silap, dengan aku sekali kena tarik ke mahkamah sebab motor aku. Masalah, masalah...... Bila agaknya hidup aku akan aman dan tenteram tanpa MASALAH???? Aku dah bosan....

Aku dah bosaaaannn!!!!!
Aku dah bosaaaannn!!!!!

0 comments: